Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü, 2025 yılı Ocak-Temmuz dönemine ilişkin yolcu verilerini açıkladı.

Açıklamaya göre, Sivas Nuri Demirağ Havalimanı’nı 2025’in ilk 7 ayında toplam 297 bin 87 yolcu kullandı. Yolcuların 291 bin 125’i iç hatlarda, 5 bin 962’si dış hatlarda seyahat etti.

Geçen yılın aynı döneminde ise havalimanından 247 bin 574 yolcu faydalanmıştı. Böylece 2025’in Ocak-Temmuz döneminde yolcu sayısı iç hatlarda yüzde 20, dış hatlarda yüzde 40, toplamda ise yüzde 20 artış gösterdi.

Yetkililer, artışın hem iç hatlarda yoğun talep hem de dış hat uçuşlarındaki gelişmelerden kaynaklandığını belirtti.